Zakelijke telefonie moet eenvoudig geregeld kunnen worden vinden wij bij Voclarion. Daarom ontwikkelde wij Vonetic. Via een eenvoudig stappenplan stel je jouw zakelijke telefonie in en heb je nergens meer omkijken naar.

 

Beter bereikbaar zijn met je bedrijf? 

Zou het niet veel professioneler zijn als jij of je medewerker mobiel kunnen bellen via een vast nummer in plaats van met een 06-nummer? En dat klanten altijd te woord gestaan worden, ook als er even niemand is?

  • Eigen zakelijke vaste nummer
  • Mobiel bellen en -bereikbaar onder vaste nummer
  • Eigen hosted VoIP telefooncentrale met talloze functies
  • Online beheeromgeving
  • Gratis gebruik van Voclarion App

Vanaf 3,75 per gebruiker/mnd (excl. BTW)

Altijd overal bereikbaar met onze VoIP App

Want deze krijg je er gratis bij

Via de app bel je klanten met jou vaste bedrijfsnummer. Naast het voordeel dat je klanten jouw privé nummer niet meer hoeft te geven is het mogelijk om via de app het bedrijfsnummer door te schakelen naar de voicemail, een ander nummer of een bezettoon.

Hoe het werkt

Veel VoIP aanbieders leveren zeer uitgebreide cloud telefonie waarbij je zelf alles nog moet instellen. Vonetic pakt het anders aan: bij ons regel je de telefonie in door een paar simpele vragen te beantwoorden. Binnen 5 minuten kun je al bellen of gebeld worden via je vaste telefoonnummer!

Wat je met onze ZZP/MKB VoIP centrale kunt doen:

Voor 1 - 30 gebruikers

Uitstekende support

0

Nummerbehoud

Onderling gratis bellen!

Mobiel én vast in één

Wachtrij optie

Keuzemenu

Onbeperkt bellen

En wat mag dat kosten?

U heeft al een eigen hosted VoIP telefooncentrale voor 14,75 per maand (excl. BTW). Deze kunt u uitbreiden met talloze extra functies. Daarnaast hanteren wij zeer scherpe beltarieven.

Bekijk onze tarievenoverzicht

Zo eenboudig is het! Wil je het proberen? Een account maken is vrijblijvend. Alleen als je daadwerkelijk een bestelling plaatst, ben je tot betaling verplicht.

Klaar om te bellen in 8 stappen

Lees hier hoe je eenvoudig bij ons een telefooncentrale bestelt en instelt in één stappenplan van maximaal 8 stappen.

1. Kies je telefoonnummer(s)

Kies eenvoudig of je 1, 10 of 100 nummers wilt bestellen of gebruik je eigen nummers. Je kunt telefoonnummers later in de bestelprocedure toewijzen aan gebruikers, zodat zij direct bereikbaar zijn op een telefoonnummer. Door een groter blok te reserveren kun je rekening houden met een groei van collega’s.

Het wordt aangeraden om altijd een blok van 10 nummers te bestellen. Zo hoef je je nummerreeks ook bij toekomstige groei nooit hoeft te wijzigen.

2. Bepaal je openingstijden

Bepaal zelf je openingstijden en koppel hier acties aan:

    • Altijd geopend zijn. Hierdoor zal de telefoon 24/7 zal rinkelen.
    • Per dag andere openingstijden aangeven.

In stap 3 en 4 bepaal je wat er moet gebeuren binnen als buiten openingstijden.

3. Acties bij oproepen binnen openingstijden

Wat moet er gebeuren tijdens openingstijden? Er zijn drie acties:

      • De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar één medewerker (vaak een telefoniste)
      • De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar een groep medewerkers (de groep kun je later instellen)
      • De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar een keuzemenu
4. Acties bij oproepen buiten openingstijden

Als het bedrijf gesloten is, kunnen inkomende oproepen worden doorgeschakeld naar:

      • Alleen een gesloten-bericht
      • Een voicemail, die de berichten doorstuurt naar jouw mailbox
      • Een ander telefoonnummer (bijvoorbeeld je mobiel of huistelefoon)
      • Een keuzemenu met 2 opties:
        1. Spoedgeval (waarbij de beller wordt doorgeschakeld naar 1 of meer gebruikers die altijd bereikbaar zijn)
        2. Voicemail (die de berichten doorstuurt naar jouw mailbox)
5. Extra medewerkers en telefoons toevoegen

In stap 5 kun je:

Medewerkers toevoegen
Elke medewerker kan inloggen op toestellen of de Voclarion App.

Telefoons toevoegen
Je hebt de keuze tussen een draadloze telefoon, een standaard telefoon of een geavanceerde telefoon. Als de telefoons eenmaal bij je bezorgd zijn, hoef je ze alleen nog maar even aan te sluiten, want wij stellen alles voor je in.

Accessoires toevoegen
Denk hierbij aan accesoires zoals headsets of switches.

6. Je eigen keuzemenu samenstellen

Heb je in één van de stappen gekozen voor een keuzemenu, dan kun je die nu instellen. Je krijgt dus simpele vragen zoals:

Wie mag er opnemen als een beller “1” toetst in het keuzemenu?
Wie mag er opnemen als een beller “2” toetst in het keuzemenu?
enzovoort.

Je kunt simpel medewerkers hun vaste of mobiele nummer slepen naar keuzemenu-opties, waardoor je een duidelijk overzicht krijgt.

7. Je eigen audioberichten aanmaken

Uniek bij Voclarion! Alle berichten in de telefooncentrale zijn ingesproken door de vriendelijke, enthousiaste doch neutrale vrouwenstem van Kristel van Eijk.

Je kunt kiezen om:

        • Gebruik te maken van onze standaardteksten, waarbij Kristel op maat jouw bedrijfsnaam en keuzemenu’s inspreekt. Dit is al zeer professioneel!
        • Wil je toch iets anders, of de mogelijkheden in de telefooncentrale iets manipuleren, dan kan dat met je eigen standaardteksten. Kristel spreekt de telefooncentrale precies in zoals jij aangeeft voor een vast bedrag. Via Voclarion is het zó geregeld!
8. Bestellen en klaar!

In de telefooncentrale zitten altijd eenmalige kosten waarvan we vragen om die vooraf via iDeal te betalen.

De maandelijkse abonnementskosten worden automatisch geïncasseerd. Daarvoor vragen we je een digitale machtiging af te geven.

Vonetic

Vonetic biedt VoIP (Voice over Internet-Protocol) aan voor het bellen over internet.

Adres

Vonetic
Tel: 085 - 1 119 190
E-mail: info@vonetic.nl
Kruisweg 609-619
2132 NB Hoofddorp

Kvk: 53730941
BTW NL NL8509.93.945.B.01
IBAN: NL NL89 RABO 0168 865 947

ICT waarborg