Stel Je VoIP Abonnement Samen

Hoe ons stappenplan werkt

Stap 1: Kies je telefoonnummer(s)
Kies eenvoudig of je 1, 10 of 100 nummers wilt bestellen of gebruik je eigen nummers. Je kunt telefoonnummers later in de bestelprocedure toewijzen aan gebruikers, zodat zij direct bereikbaar zijn op een telefoonnummer. Door een groter blok te reserveren kun je rekening houden met een groei van collega’s.
Stap 2: Bepaal je openingstijden
Bepaal zelf je openingstijden en koppel hier acties aan:

  • Altijd geopend zijn. Hierdoor zal de telefoon 24/7 rinkelen.
  • Per dag andere openingstijden aangeven.

In stap 3 en 4 bepaal je wat er moet gebeuren binnen als buiten openingstijden.

Stap 3: Acties bij oproepen binnen openingstijden
Wat moet er gebeuren tijdens openingstijden? Er zijn drie acties:

  • De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar één medewerker (ZZP’er kiest deze optie)
  • De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar een groep medewerkers (de groep kun je later instellen)
  • De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar een keuzemenu
Stap 4: Acties bij oproepen buiten openingstijden
Als het bedrijf gesloten is, kunnen inkomende oproepen worden doorgeschakeld naar:

  • Alleen een gesloten-bericht
  • Een voicemail
  • Een ander telefoonnummer (bijvoorbeeld je mobiel of huistelefoon)
  • Een keuzemenu met 2 opties:
    1. Spoedgeval (waarbij de beller wordt doorgeschakeld naar 1 of meer gebruikers die altijd bereikbaar zijn)
    2. Voicemail (die de berichten doorstuurt naar jouw mailbox)
Stap 5: Extra medewerkers en telefoons toevoegen
In stap 5 kun je:

Medewerkers toevoegen
Elke medewerker kan inloggen op toestellen of de Voclarion App.

Telefoons toevoegen
Je hebt de keuze tussen een draadloze telefoon, een standaard telefoon of een geavanceerde telefoon. Als de telefoons eenmaal bij je bezorgd zijn, hoef je ze alleen nog maar even aan te sluiten, want wij stellen alles voor je in. Ben je ZZP’er? Dan kun je er ook voor kiezen om geen telefoon aan te schaffen en je telefoon via de App te regelen.

Accessoires toevoegen
Denk hierbij aan accessoires zoals headsets of switches.

Stap 6: Je eigen keuzemenu samenstellen
Heb je in één van de stappen gekozen voor een keuzemenu, dan kun je die nu instellen. Je krijgt dus simpele vragen zoals:

Wie mag er opnemen als een beller “1” toetst in het keuzemenu?
Wie mag er opnemen als een beller “2” toetst in het keuzemenu?
enzovoort.

Je kunt simpel medewerkers hun vaste of mobiele nummer slepen naar keuzemenu-opties, waardoor je een duidelijk overzicht krijgt.

Stap 7: Je eigen audioberichten aanmaken
Uniek bij Voclarion! Alle berichten in de telefooncentrale zijn ingesproken door de vriendelijke, enthousiaste doch neutrale vrouwenstem van Kristel van Eijk.

Je kunt kiezen om:

  • Gebruik te maken van onze standaardteksten, waarbij Kristel op maat jouw bedrijfsnaam en keuzemenu’s inspreekt. Dit is al zeer professioneel!
  • Wil je toch iets anders, dan kan dat met je eigen standaardteksten. Kristel spreekt de telefooncentrale precies in zoals jij aangeeft voor een vast bedrag.
Bestellen en klaar!
In de telefooncentrale zitten altijd eenmalige kosten waarvan we vragen om die vooraf via iDeal te betalen.

De maandelijkse abonnementskosten worden automatisch geïncasseerd. Daarvoor vragen we je een digitale machtiging af te geven.

Wij vragen vooraf een aantal gegevens zodat deze zometeen automatisch zijn ingevuld in het stappenplan. Het stappenplan is geheel vrijblijvend, je zit nergens aan vast. Pas als je de betaling in de laatste stap hebt voltooid, heb je een contract afgesloten.

Geen technische kennis vereist

e

Binnen een paar stappen geregeld

Nu met gratis mobiele app

Heb je al een account?

Vonetic

Vonetic biedt VoIP (Voice over Internet-Protocol) aan voor het bellen over internet.

 

Adres

Vonetic
Tel: 085 - 1 119 190
E-mail: info@vonetic.nl

Joop Geesinkweg 125-B

1114AB Amsterdam

Kvk: 53730941

BTW NL NL8509.93.945.B.01

IBAN: NL NL89 RABO 0168 865 947

ICT waarborg