Stel Je VoIP Abonnement Samen
Hoe ons stappenplan werkt
Stap 1: Kies je telefoonnummer(s)
Stap 2: Bepaal je openingstijden
- Altijd geopend zijn. Hierdoor zal de telefoon 24/7 rinkelen.
- Per dag andere openingstijden aangeven.
In stap 3 en 4 bepaal je wat er moet gebeuren binnen als buiten openingstijden.
Stap 3: Acties bij oproepen binnen openingstijden
- De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar één medewerker (ZZP’er kiest deze optie)
- De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar een groep medewerkers (de groep kun je later instellen)
- De inkomende oproep wordt doorgeschakeld naar een keuzemenu
Stap 4: Acties bij oproepen buiten openingstijden
- Alleen een gesloten-bericht
- Een voicemail
- Een ander telefoonnummer (bijvoorbeeld je mobiel of huistelefoon)
- Een keuzemenu met 2 opties:
1. Spoedgeval (waarbij de beller wordt doorgeschakeld naar 1 of meer gebruikers die altijd bereikbaar zijn)
2. Voicemail (die de berichten doorstuurt naar jouw mailbox)
Stap 5: Extra medewerkers en telefoons toevoegen
Medewerkers toevoegen
Elke medewerker kan inloggen op toestellen of de Voclarion App.
Telefoons toevoegen
Je hebt de keuze tussen een draadloze telefoon, een standaard telefoon of een geavanceerde telefoon. Als de telefoons eenmaal bij je bezorgd zijn, hoef je ze alleen nog maar even aan te sluiten, want wij stellen alles voor je in. Ben je ZZP’er? Dan kun je er ook voor kiezen om geen telefoon aan te schaffen en je telefoon via de App te regelen.
Accessoires toevoegen
Denk hierbij aan accessoires zoals headsets of switches.
Stap 6: Je eigen keuzemenu samenstellen
Wie mag er opnemen als een beller “1” toetst in het keuzemenu?
Wie mag er opnemen als een beller “2” toetst in het keuzemenu?
enzovoort.
Je kunt simpel medewerkers hun vaste of mobiele nummer slepen naar keuzemenu-opties, waardoor je een duidelijk overzicht krijgt.
Stap 7: Je eigen audioberichten aanmaken
Je kunt kiezen om:
- Gebruik te maken van onze standaardteksten, waarbij Kristel op maat jouw bedrijfsnaam en keuzemenu’s inspreekt. Dit is al zeer professioneel!
- Wil je toch iets anders, dan kan dat met je eigen standaardteksten. Kristel spreekt de telefooncentrale precies in zoals jij aangeeft voor een vast bedrag.
Bestellen en klaar!
De maandelijkse abonnementskosten worden automatisch geïncasseerd. Daarvoor vragen we je een digitale machtiging af te geven.
Wij vragen vooraf een aantal gegevens zodat deze zometeen automatisch zijn ingevuld in het stappenplan. Het stappenplan is geheel vrijblijvend, je zit nergens aan vast. Pas als je de betaling in de laatste stap hebt voltooid, heb je een contract afgesloten.
Geen technische kennis vereist
Binnen een paar stappen geregeld
Nu met gratis mobiele app
Heb je al een account?